Papan Iklan

Wednesday, December 9, 2009

'R'

Pagi semalam. Tengah sarapan.

Nora: Aju nok air teh o?
Aku: Nok. Kalo teh tak boh. Teh o nok la.
Nora: Okeh. Nok wak sejag nih.
Aku: Bereh.

Dengan rajin dan ikhlasnya, Nora membancuh teh o peveret aku. Kalau air teh+susu, awal-awal lagi aku serender sebab boleh buat perut aku tak best satu hari.

Then, aku sambung makan. Nyum! Nyum!

Aku: Kak, kalo kat umah kampung, mak saya mesti reverse air teh o untuk saya gak. (mengadu kat Kak Pidah dengan penuh yakin dan konpiden)
Kak Pidah: Oooooo....(angguk-angguk kepala)

Diam. Tiba-tiba, muka Kak Pidah berkerut. Aku berhenti mengunyah. Aku rasa macam ada yang tak kena dengan statement aku tadi.

Aku: Eh, saya sebut reverse ke?
Kak Pidah: Hahahhahahaa....reserve laaa..(gelak tahap gaban)

Aku sambung balik telan kuih tat. Pagi-pagi dah buat lawak seposen.

11 comments:

~0~ said...

hahaha...reverse aku satue...

afendi ariff said...

igt bawak keta ke main reverse2...

♣ haNie ♣ said...

pastikan ade sensor ye..
hahaha..

Firol said...

hehehe..ingat lori ke?..

Kejora bagi email kat ruang jerit gua..ada kejer skit

Koyuki said...

mak
reverse teh satu
hehe~

Kejora =) said...

~0~:: yo lah..nti aku reverse satu utk ko..hahaha

afendi:: hahaha..lepas bwk keta smpi opis la jadi cam tuh..

hanie:: hehehe..kena cari sensor salah sebut nih..

firol:: dah bagi..keje apa?

koyuki:: boleh..nanti aku reverse utk ko..hohoho

puding roti said...

'undur' air teh o utk sy. hee

yg_indah said...

kwn aku lg teruk.dia sebut zainas akiah instead of zakiah anas

Kejora =) said...

puding:: hahaha...=)

yg indah:: tu lagi teruk..tapi lawak..haha

hans said...

hahaha
ada ker reverse

Kejora =) said...

hans:: silap daaaa..huhuhu