Papan Iklan

Sunday, February 14, 2010

Aku, Limau Dan Hamper II

Hamper yang telah di buka. Kalau lapar pilih je mana yang berkenan.


2nd port. Meja yang 1st tadi dah penuh.


Limau lagi. Muka sorang-sorang dah masam asyik duk telan limau je.


Harap kotak je besar tapi isinya sangatlah ciput. Haram jadah.


Hasil kreativiti aku akibat daripada lebihan limau yang melampau-lampau.


Eh! Gambar aku tak de ek? Lupa nak posing dengan hamper. Lain tahun la aku bubuh. Lepas cuti nih, aku tunggu ang pow merah pulak. Hehehe...



20 comments:

hans said...

pos dkt sini sekotak oit

Selamber Rock said...

hans::
takut xsempat pos dah busuk...

hans said...

kasi yg snek2 tu jer
hahaha

Selamber Rock said...

hans::
xpayah nak berangan..awal2 lagi dah kena rembat...bknnya sedap pun snek2 tuh..hehe

hans said...

kalau xsedap asal yg tu habis dlu?
hahaha

Selamber Rock said...

hans::
sebab kami menggunakan konsep rezeki jgn ditolak...bila dah lapar makan je laaa mana yg ada..hehehe

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

pergh!!!! limau itu.. menggodaku...

Firol said...

tak yah bagi la ye...dah banyak

Selamber Rock said...

moon::
limau yg bertingkat 4 tu ke? hehe

firol::
ala...xsalah kalo nak bagi lagi..hehe

ZeM said...

bagi la sikit dekat buuntu.,.hehehhe..banyaknya hamper kau nie..:??

Anonymous said...

nak!!!

x bg ak doa ko cirit!

hehehe...

Selamber Rock said...

zem::
hehehe..rezeki department aku...

ghostone::
xbaik doa cam tu..isk! meh sini amik sendri..

Yuki Yusuf said...

makan limau manis la..baru muka manis cam limau..

Mohd Shahrul Hafizi said...

Banyaknya dapat.
Nak gak.
Huhuhu
:(

Selamber Rock said...

koyuki::
hahaha..iyolah..tapi slalu dpt yg masam..

Selamber Rock said...

sharul::
meh sini amik sdri..hehe

Mohd Shahrul Hafizi said...

Sini tu mana?

Selamber Rock said...

shahrul::
kedai limau..haha

farwalis said...

tipu.. gambar mercun mana? taknak publish pulak ekkk

Selamber Rock said...

farwalis::
aitcheh..tahun nih xde stok mercun laa...kalo tak aku dah bubuh dah..huhu