Papan Iklan

Sunday, February 7, 2010

Monolog Di Hari Ahad

Eh! Hari ini 07 Feb. Baru teringat. Ada orang dah cukup umur. Tangan pegang henset. Hajat di hati nak wish. Tetiba hati rasa berat pulak.

Nak mesej ke tak? Nak mesej ke tak?

Nak? Tak? Nak? Tak?

Ok. Henset ku campak atas bantal. Malas ler.

Merayap bilik housemate. Pinjam laptop. Check mukabuku jap. Ermmm.....Bosan.

Eh! Orang yang cukup umur hari ini pun online. Niat di hati nak chat. Tetiba hati rasa tak best pulak.

Nak chat ke tak? Nak chat ke tak?

Nak? Tak? Nak? Tak?

Aaahh.. Dia pun tak tegur aku. Buat apa aku nak gedik-gedik tegur dia.

Hati setan aku menghasut: "Udah-udah la tu Jue......dia pun tak wish n tak ingat besday ko ari tuh..wat pe nak gatal-gatal nak wish n ingat kat dia lagi?"

Ya. Akhirnya aku tutup mukabuku. Balik bilik. Cari bantal.

Cuaca kat luar pun mendung. Ada harapan nak hujan. Sama macam hati aku. Apasal tetiba touching pulak nih?

Tido lagi best. Baru teringat. Hati kereta KEBAL kena 'taf'. Aahhhh...persetankan semua itu.

ZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzz.....................!!!!!!


~ Ok. Entri aku agak emo kali ini. Mungkin sebab demam aku tak kebah lagi sepenuhnya, Haih! ~

20 comments:

Frodo Baggins said...

>>___<<

MOFASAD said...

ADEHH... SIAN..... ADA FB??? MAU BOLEH?? MAU ADD!!!

Frodo Baggins said...

errr ... hikhikhikhik
x tau nak komen apa ...
jom tidooo

Frodo Baggins said...

booooooooooo farid!!!!!

MOFASAD said...

AWAK KALU IGT WISHJER... MUGKIN DIA XWISH SEBAB DIA LUPA....



+VE

MOFASAD said...

FRODO!!!


SIOT HANG!!!

CIS!!!!

Frodo Baggins said...

ekekekkekekke ..


lalallalalalala


booooooooo



wahahahhaha larixxxxxxxxxxx

MOFASAD said...

HAHAHAHA.... FRADO...


BARU AKU PASAN AKU TAK FOLLOW KO DOWH!!!!




FOLLOW AKU BALIK!!!


SAMA - SAMA GILER!!!

Unknown said...

saat paling membahagiakan buat-buat lupa besday orang

alhariesz said...

"kita...main tarik tali...lalalalala"

:D

Unknown said...

isk ish....susah btol nak wat keputusan

Firol said...

agak emo di situ...jawapan paling mudah tido je lah

afendi ariff said...

makan ubat kasi lega dulu la....heh!

Yuki Yusuf said...

tak payah wish

rindu kau

huhu

Mohd Shahrul Hafizi said...

My advice: wish je. :)

Selamber Rock said...

frodo n farid
:: bleh oulak korang chat kat sini..
hehehe...

touyakaruma
:: sgt bahagia wat2 lupa besday org

alhariesz
:: jom main layang-layang..tarik tali xbesh..lalalalala..

~0~
:: tau xper...

firol
:: betul..tido lagi besh

affendi
:: ubat dah abis

koyuki
:: memang aku tak wish..ridu kamu jugak

shahrul
:: ego mengatasi segala-galanya..huhu

Mohd Shahrul Hafizi said...

So, kesudahannya?

Selamber Rock said...

shahrul::
kesudahannya..tidoo....haha

Mohd Shahrul Hafizi said...

Tido je kejenya.
Mana lah saham tak naik.
:P

Selamber Rock said...

shahrul::
jika itu lebih bahagia..aku suka..haha