Papan Iklan

Tuesday, February 16, 2010

Bila Jalan Jem..



"Tengok belah kiri. Mamat Myvi nih hensem,"

"Alamak..yang nih ustaz. Tak leh tengok lama-lama,"

"Perghh...smart giler sport rim BMW tuh,"

"Mak ooii...mudanya ayah. Anak kecik ramai,"


"Haaa...gatal deh drebar lori askar nih. Sengih-sengih,"

"Eh, brader nih sorang je. Rasa nak gi teman je. Haha.."

"Saga hitam depan nih pun hensem,"

"Eh! Kurang ajor punyer mat rempit. Suka hati dia je main cilok,"

"Uihh...anak dia pakai pampers je. Kesian. Mesti panas,"


"Tengok kete tu, sesuka hati jer nak masuk mana-mana. Signal tak bagi. Eeeii..."

"Fuiyooo....lawa giler kete Evo brader tuh,"

"Eh..mana mamat Myvi tadi? Lajunya,"

Apa gelak-gelak? Jangan nak tipu la kalau korang tak banyak bunyi bila jalan jem. Sah-sah mata tu dok usha orang je. Jangan nak tipu. Macam la aku tak tau. Hahahahaha...


~ Nasib baik kete aku auto. Boleh bersila sebelah kaki. Hehehe ~



17 comments:

Mohd Shahrul Hafizi said...

Hahaha.
Mata aku suci.
Tak macam ko.
:P

hanie said...

satu lg dialog wajib..

"ape pandang2?!"

muahahaha..

hans said...

patut ramai pemandu malaysia eksiden
tgok kiri kanan rupanya
hahaha

Kejora said...

shahrul::
eleh..tapi kamu buat jugak..jgn nak tipu..lalala..

hanie::
betol..aku lupa nak bubuh..

hans::
hehehe....drive pun kena hepi2..xleh fokus sgt..haha

yg_indah said...

lain kali bawak teman

Kejora said...

yg indah::
hehe..dgn mbr la tuh yg berani usha orang..kalo sorang2 jwbnya mulut nih duk membebel je laa..haha

farwalis said...

errrr.... ko ke yang usha aku tadi?

Koyuki said...

boleh cari calon suami di jalan raya
(^_^)

Moon Death Spell said...

kau ni kelakar la... ehehehhe... sempat la gi tu tengah2 jem ni.. hehehehe

~0~ said...

bangkai punye viva. cilok cam setan

jom cucuk angin viva tue

eh tue viva tadi kan...da muntah...hahhahah...padan muka..





jam bangat sihh...

Farid Fernandez said...

haiway mana nie?

alhariesz said...

brader yg sorang tu cam den plak rase...

muehehehehehe

citahrudin said...

sungguhpun aku pakai keta auto, aku x punya skill utk bersila sebelah kaki...

Firol said...

mata dicuci nampaknya jue hahahaha

fndrocka said...

usha2 takpe..boleh hilangkan bosan menunggu,takdelah rasa baran sgt kan kan kan.jgn dok mengeji org kereta sebelah sudey

nizamsani said...

nasib baik aku tak terlibat dalam jem-jem ni.

Kejora said...

farwalis::
Ye kot..aku la tuh..haha

koyuki::
mana lau tau, ada jodoh..haha

moon::
hehe...saje je cari pasal time jem..

~0~::
haha..ko pun maki cam tuh gak ke?

farid::
Bentong-Karak-Gombak

alhariezs::
hahaha....ye ke? pelanduk 2 serupa kot..

citah::
baik ko asah skill tuh..kalo tak bleh sakit punggung woo..

firol::
itulah aktiviti yg femes diwaktu jem..haha

fndrocka::
betul..xbaik keji orang..baik usha je..hehe

nizamsani::
perghh..bersyukurlah..