Papan Iklan

Friday, April 16, 2010

Calon Menantu


Awal-awal lagi aku dah gagal.

Bab Fasih Bahasa Inggeris memang aku tak lepas.

Citah dan Hanie, korang tak nak cuba ke?

Anak Pak Cik ni Doktor. Mana tau ada jodoh.

Boleh aku tumpang makan nasi minyak free.

Nasib baik tak de tambahan terer memasak untuk ciri-ciri pilihan.

Kalau tak, lagi haru-biru.

Hahahahahaha...!!! =p

11 comments:

h a n i e said...

hahahahahhannntuuuuuu ko jue!!!!

ampeh..

hahaha..adeh..deh..

embun d tengah malam said...

try ja..kot2 ader luck..hehehhe

Aku said...

Huh..! Jangan sampai mak bapak Aku pun buat macam ni gak sudah la.

Hahaha...

farwalis said...

sebenarnya akulah yang tampal iklan tu...

kalau dapat menantu, aku dapat komisen iaitu makan free banyak-banyak

Shukri Mohd Ali said...

wah...sampai begitu sekali cari menantu ya sekarang?

err...farwalis, ada lagi tender tampal menampal tak? nak jugak wat part time...heheheh =P

citahrudin said...

err...aku rs kalu aku g odisyen nih, konpem awal2 kena rijek

KeJoRa said...

hanie::
hahaha..jgn marah kak cho..gua tolong mbr2 je nih..=P

embun::
awal2 lagi aku surrender..xlayak..haha

Aku::
silap2 ko sendiri yg wat iklan cam tuh, hahhaa...jgn marah ek..

farwalis::
amboi.. ada konspirasi rupenye dgn pak cik tu...

shukri::
hehe..trend zaman sekrg kot..bijak jugak ek..

koq::
errr..ko terailah dulu...aku sapot 100% nih...

burungmurai said...

aku ske ngan iklan nih..
ade x iklan ofer cari calon suami?
hahahahaha

KeJoRa said...

burungmurai::
huh..aku rs iklan cari calon suami xde lagi..tp rancangan cari calon suami dah ada dah (teringat citer mencari cinta dulu2)..

~0~ said...

ko patut try beb...hahahhahaah

dok tra dok tau

KeJoRa said...

~0~::
awal2 lagi dah kena rijek..ciri2 pilihan xngam..haha