Papan Iklan

Friday, April 9, 2010

Jammmeddd.........!!

Minggu yang sangat sibuk. Buat otak dan kepala aku jadi separa normal.

Ditambah pula dengan sakit gusi yang pecah sebab nak tumbuh gigi bongsu.

Dugaan yang menguji tahap kesabaran dan keimanan aku.

Penat. Tension. Gila. Mereng. Blur. Sewel. Pening. Migrain.

Entri seterusnya akan diupdate bila semuanya dalam keadaan stabil dan sihat walafiat.

InsyaAllah...


~ Apa aku nak jawab pekse esok nih? ~

11 comments:

embun d tengah malam said...

wat yg terbaik

Aku said...

Jawab apa yang ko tau.
Hentam je apa yang ko tak tau...

kah kah kah...

nway...gud luck.

citahrudin said...

koq!!!!

beautiful_rose said...

owh tumbuh gigi bongsu mmg sekse..sakit melarat sampai ke kepale........

good luck! =)

fndrocka said...

all the best

fndrocka said...

tak pun..amik MC

KeJoRa said...

embun::
InsyaAllah..thks..

aku::
bagus sungguh nasihat kamu..tenkiu..haha..

citah::
koq!! sakit otak weh!

beautiful rose::
yup..rasa cam senget je kepala nih..thks..

fndarocka::
tenkiu...amik mc bila hari keja baru berbaloi..hehe..

syndrome of roXstar said...

eh lambat plak gigi bongsu anda tumbuh.aha.

heh,walo jwb exam cam haper,,hope gak ada rezeki! =)

KeJoRa said...

syndrom::
yup..agak lambat..huhu..
InsyaAllah, mana tau ada rezeki kita, kan? tawakal n doa je lah..=)

mimizuzuhaha said...

Best tak feel tumbuh gigi?hihi

KeJoRa said...

mimi::
ssaaaaaakkkiiiittttttttt!!!!