Papan Iklan

Monday, April 12, 2010

Rasa Janggal Yang Lain Macam

Janggal. Pelik. Bila bercakap rasa senget je mulut nih. Senget belah kanan. Lepas tu rasa macam lain macam pun ada. Tutur kata pun agak sedikit terabur. Bolok. Bukan macam kebiasaan. Macam biasa-biasa pun bukan. Bukan.

Apatah lagi bila nak makan. Bukan macam biasa lagi. Bila makan rasa macam orang tua yang tak ada gigi nak makan. Kunyah pelan-pelan. Kemam pelan-pelan. Telan pelan-pelan. Dan akan ambil masa yang agak lama untuk habiskan sisa makanan yang berbaki. Rasa sakit masih lagi terasa. Sikit je. Tak banyak. Tapi masih sakit lagi.

Memang janggal nak sesuaikan diri dengan gigi bongsu yang baru tumbuh nih. Rasa macam kanak-kanak ribena pulak. Hehehe..!!


~ Bolok = Tidak teratur/kelam-kabut (Bahasa/Loghat orang Terengganu/Kelantan)

~ Mood agak ceria sebab sakit tumbuh gigi dah hilang 80%...yippppeeee!! (^.^)

10 comments:

Firol said...

hooo jum[a citah apa yg kome umpat haaaa

embun d tengah malam said...

lama2 ok la tu..hehehe,,kunyah2 selalu

h a n i e said...

ko jumpe citah??
tak menghajak!

:P

farwalis said...

apa? citah?

terima kasutttt!!

citahrudin said...

wo..patut aku tersedak2 ...

p/s - sesungguhnya aku rs bersalah sbb ajak ko mkn pizza hr tu..patut aku ajak ko mkn bubur je..

i am sori mori KOQ!!!

~0~ said...

dengki aku...

yg_indah said...

mudo lg ruponya

alhariesz said...

pasni boleh jadik model gigi iklan SENSODYNE....mueheheheeheheh

Frodo Baggins said...

sila sayangi si bongsu itu. hahahhaha

KeJoRa said...

firol::
adalah....rahsia...hahaha...

embun::
ya..mkn masa utk ok..isk!

hanie::
hehe..ko bz sokmo, ada je event..haha..sila jeles..=P

farwalis::
ya..citah..wanita terchantek Zimbabwe...

koq::
aku xkisah...desert kek+sekerim tuh memang superb..hehe

~0~::
sila jeles...errr...ko jeles ape ek?

yg indah::
ye...saya masih lagi muda belia remaja..hehe

alhariesz::
huhuhu..model iklan gigi sensitip..sesuai la kot..haha

frodo::
aku mmg syg si bongsu..almaklumlah, ahli baru..hehe