Papan Iklan

Wednesday, May 12, 2010

Mengharapkan Sesuatu Yang Indah


1. Berharap agar Malaysia beroleh kemenangan untuk Piala Thomas 2010. InsyaAllah. ~Bikin panas punggung bila tengok game Malaysia. Penat bersorak depan tv ~

2. Berharap agar Encik Basis dari band The Dearly Missed cepat sembuh dan kembali sihat walafiat dari serangan virus H1N1. InsyaAllah. ~ GMDSS tak sabor nak lepak secara berjemaah nih ~

3. Berharap agar ada tuan rumah yang sudi menyewakan rumah beliau kepada tiga gadis perantau yang comel ini lagi baik hati. InsyaAllah. ~ Tuan rumah yang ada lebihan rumah di sekitar Klang, Bukit Tinggi, Bandar Botanic, Pandamaran, Telok Panglima Garang dan Bandar Puteri serta Andalas, sila ambil perhatian ~

4. Berharap agar si penghutang membayar hutang aku yang tak seberapa banyak tu dengan kadar secepat yang mungkin. InsyaAllah. ~ Lu nak gua buat onar dalam FB lu ke atau hidup lu? Masa nak mintak tolong dengan gua hari tu bukan main baik lagi ~

5. Berharap agar kapal-kapal berhantu yang aku in-incharge nih tak buat perangai nak delay lama-lama kat tetengah laut tuh. InsyaAllah ~ Boleh sakit jiwa bila kapal-kapal nih masuk port secara serentak dan mintak barang-barang yang urgent ~

6. Berharap agar rezeki untuk aku sentiasa dimurahkan olehNya. InsyaAllah. ~ Sedang berjimat-cermat supaya poket bertahan sehingga hujung bulan ~

7. Berharap agar keajaiban akan berlaku. InsyaAllah ~ Encik SPA, bila nak interview aku? ~

Oh ya! Entri ini tiada kena-mengena langsung dengan Encik Yang Indah (aku tolong promote blog kamu. Sila bagi komisen). Hahaha..... (^.^)

16 comments:

Pett Suhaimi said...

Epol sihat nanti kita celebrate kt mana2.Baca doa selamat.

Firol said...

jangan putus harapan selagi masih ada peluang walau senipis kulit bawang

Frodo Baggins said...

betooolll kata bro firol hlvete! hahahha ... jgn putus asa ...


"jgn putus asa" ini adalah komen wa tuk setiap yg di senaraikan di atas. sekian ..


((berlalu perlahan nak skodenk sin chan))

citahrudin said...

weh frodo ~ hlovate pompuan lh


ha..koq...moga suma ni jadik real..

err,,lg 1 , aku pun ada harapn nih...

aku harap ko sudi belikn aku kasut baru...sekian

KeJoRa said...

pett::
bereh bro...harap2 dia cepat sembuh..=)

firo::
wah..bagus betol kata2 semangat tuh..hehe

frodo::
terima kasih kawan..lu nak gi skodeng sin chan x ajak wa pun..=P

koq::
errr....bundle nak yg RM10? hehehe..

farwalis said...

sabar. erm. ada tiket kapal percuma? hehe

embun d tengah malam said...

amin

Shukri Mohd Ali said...

amin...moga indah2 saja hendaknya hidup anda =D

alhariesz said...

berusahalah! :)

mirachantek said...

huh, kalo aku dah lama jadi ceti mintak utang sana sini tau

yg_indah said...

hahaha ingatkan apa td waktu aku mula2 baca tajuk entri ni.aku bg komisen dgn doakan ko senang hati.amin.

KeJoRa said...

caki::
hahaha..ko igt naik kapal kontena cam naik kapal terbang ke?

embun::
amin..tenkiu..

shukri::
amin..mekasih..insyaAllah..=)

alhariesz::
chaiyok! chaiyok! =)

mira::
penat jadi ceti...biorlah hamba Allah tu tau sndri...pandai2lah igt kalo xnak jadi munafik..hehe

yg indah::
amin...komisen yg sgt bermakna diwaktu genting mcm nih...tenkiu..=)

fndrocka said...

harapan number 1 dah berkecai

KeJoRa said...

fndrocka::
huhuhuh..musnah sudah...=(

syndrome of roXstar said...

7. Berharap agar keajaiban akan berlaku. InsyaAllah ~ Encik SPA, bila nak interview aku?~~

AHAHHAHA,aku pun menunggu~haih esok beb,esk!!!

KeJoRa said...

syndrome::
hohoho...seram beb!