Papan Iklan

Tuesday, January 4, 2011

I'm Jack Sparrow

Tajuk tak de kena-mengena dengan entri. Harap maklum.

"Can I get you a drink? Coke? mineral water? juice?"

"No. Thanks Capt,"

"Or you guys want some Whiskies?"

"Hahaha...!"

Kasar betul Kapten kapal nih bergurau.


Bukan senang dapat tengok kren discharge kontena secara live


Dan bukan selalu dapat tengok view yang marvelous macam nih dari atas kapal


P/S ~ Lusa ada internal audit pulak. Aduhhh. Pecah kepala aku.

11 comments:

Seri said...

good luck

fatt said...

memula aku baca whiskas..aku pikir, dia ingt ko kucing ke..hehe..tp pas aku baca lagi..ooOOooOOoo...siot jek! hahaha~

beautiful_rose said...

suke pic y last tuh....

cikbedahlaser said...

ni lak kejadian masa keje dgn ngahlan...

sorg engr ke m&e nye org dtg ke opis..
nak amik drawing..

pastu kami tny..
"cik nak softcopy ke hardcopy"
"no thanks.. i alredi drink"

errkk apakah??

hahahhahahahaha

Faaein Himura said...

pergh.. best sehh dapat naik kapal..
nak jugakkk..

Ju Asu Ra said...

seri ~ thanks..=)

fatt ~ hahahahaha...psst..aku pun konpius ntah betol ntah tidak ejaan tuh..

mawar cantik ~ thanks..=)

dik dah ~ aku syak dia ingat korang sebut jenis-jenis air kopi kot..hahaha

faaein ~ naik kapal yg xbergerak xmencabar..haha..

Peminat Katie Holmes said...

kerja dan terus bekerja.
integriti itu perlu, pecah pun pecah la.

Shukri Mohd Ali said...

fuuhhhh ;)

Ju Asu Ra said...

pkh ~ ye betul....janji keje setel..

shukri ~ haha..

Faaein Himura said...

la.. tak bergerak ke?
hahaha.. tak best arr.. =P

Ju Asu Ra said...

faaein ~ yep..org luar bleh naik masa kapal berthing je..kalo nak belayar kena ada dokumen...