Papan Iklan

Monday, January 31, 2011

Hari-Huru-Hara


Stuck
dalam hujan boleh bikin otak jadi separa normal dan kreatif.

Cubaan mengeringkan baju menggunakan hand dryer.


Dan lepak dalam kedai buku lama-lama boleh jadi gila.

How To Walk In High Heels? Aku lebih rela pakai selipar jepun. Haha.


Aku suruh Kak Cho beli buku nih tapi beliau tak nak (atau malu kot dengan aku).


Konpem. Kalau khatam buku nih boleh jadi ninja dan samurai secara otomatik.


Ya. Amat sesuai dengan aku.


Patutkah mamat bibir ini jadi idola bintang kecil? Sila jawab.


Ok. Sekian saja aktiviti amik-gambor-macam-kedai-sendiri. Itupun setelah dijeling berkali-kali oleh beberapa orang pekerja di situ dan Pak Guard yang tiba-tiba rajin meronda area di mana kami berada.Akhirnya. Beli buku lain jugak. Haram jadah punya perangai. Haha.

6 comments:

h a n i e said...

kita perlu kretip ok..hahahaha

jgn lupe..buah-buahan separa kukus..baik utk kesihatan..wakakakaka!!

Sang Harima said...

Eh, buku Justin Bieber tu berapa ringgau satu?

fatt said...

kl tengah musim tengkujuh...ish ish ish...dah tu jumpa brg yg nak dibeli?

alien said...

berfoya2 di kedai buku

citahrudin said...

jgn tatau weh, kak cho beli gak bulu lev2 tu scr sembunyi2

citahrudin said...

buku! buku!
ni sapa yg letak k dekat sangat dengan l nih?
demit!!