Papan Iklan

Monday, January 24, 2011

Sapa Kata Port Klang Tak Menarik Memang Nak Kena Hempuk Dengan Keybod!

Tanjung Harapan, Port Klang


Tanjung Harapan, Port Klang


Bagan Seafood, Port Klang


Northport, Port Klang


Hah! Tak cukup menarik lagi ke? Datang sini sendiri baru judge samada menarik atau tidak, pada yang tak pernah dan belum sampai lagi. Amacam?

9 comments:

beautiful_rose said...

wah,ini menarik.
nanti mahu pergilah! =)

ateekaamer said...

klang pun best jugak! yeayy

fatt said...

bawak aku pegi bagan seafood. ada brann?? ha..aku, ko, hanie..amacam?

nil said...

pasal x duduk kat tmpt tu. x kenal, mana nak cinta.

kata la tempat tu buruk ke, apa2, tapi penduduk tu jugak y serba tahu.

ada masa kena terjah jugak port klang ni. :)

alien said...

sijangkang pun menarik gak
hehehe

yg_indah said...

tjg harapan mmg ada harapan jd tempat pelancongan.

Ju Asu Ra said...

rose ~ pergi jgn xpergi..

ateeka ~ ye betul..kehkehkeh..

fatt ~ papehal ko turun sini dulu la weh..amacam?

nil ~ sila2..agak2 nak amik aku jadi tukang tunjuk jalan pun buleh..hehe..

alien ~ nak masuk list jugak..haha..

yg indah ~ haha..mmg dah jadi tempat pelancongan xrasmi pun...

fatt said...

ha, nti gua turun dgn hanie lu bawak pegi bagan ni. gua nak pekena ketam black pepper

Ju Asu Ra said...

hehe..bereh fatt, ada rezeki aku bawak pi sana..