Papan Iklan

Monday, July 4, 2011

Biarkan II

Biarkan perasaan itu mati
Kerana jiwaku tak mahu terseksa lagi

Biarkan amarah itu berlalu pergi
Kerana hatiku tak bisa menangis lagi

Biarkan rasa itu jauh berlari
Kerana kakiku tak mampu mengejar lagi

Biarkan kenangan itu terus dilupai
Kerana memoriku tak tahan mengingati lagi

Biarkan aku terus begini dan menyendiri
Kerana itu yang terbaik untuk diri ini

10 comments:

citahrudin said...

nak aku tolong cepatkan kematian perasaan itu?

aku terer dah sekarang ni..haha

citahrudin said...

terer woh..terer! hahaha

citahrudin said...

[ 2 komen sebab part 2 ]

alien said...

jgn bersendiri lama2 tau

hanie said...

nape aku teringat lagu "menjaga hati" pulak nih.hahahahah

KoQ said...

citah ~ sila passing tips anda

alien ~ hoh. aku xkisah..haha

kak cho ~ hahha..xtau. xtau..haha

citahrudin said...

kau kena banyak bikin perang monolog dan pastikan kau menang!

nak menang kena taf

kau tau kan mana datang taf yang paling true..kan?

KoQ said...

perang monolog? aku xde masa semua tuh. haha

citahrudin said...

kemon koq...aku tau secara tak sedar musti ada perang saudara versi monolog punya...haha

KoQ said...

kalo ada pun. aku xkalut. rilek2 sudah. haha