Papan Iklan

Thursday, July 28, 2011

Egois

Teaser je nih.

Huh! Manusia memang ego. Benci!

20 comments:

ORLANDO AHMAD said...

kalau ego sangat, sila makan tahi dan pegi mati...

KoQ said...

peh. marah nampak incik. haha

ORLANDO AHMAD said...

haahahhahaahahahha mana bleh marah2...

nanti tak awet muda la gua nanti

KoQ said...

kehkehkehkehkeh...tau xper. terkezut gua tgk lu terlebih emo..

hehehehehe...

nil said...

mesti.. kena ego. gaya, mutu, keunggulan..

tp bila y dikejar x dpt, baru meleleh air mata, nak buat apa..

nasyrun nasyrun said...

selamber pop balada
hehe

monologtinism said...

bukan semua manusia ada perasaan ego


*ego sebab tak mahu rindu macam gambar hiasan diatas ke?

memanglah patut. melainkan lelaki diatas ini bertitlekan suami

alien said...

nais~

citahrudin said...

entah apa apa entah manusia ni..motor pun sama...suka nak ego-ego..

ha ha ha hambarrr

KoQ said...

nil ~ hahaha..wa setuju dgn lu..

poknik ~ eh. tak. ni selamber rock versi akustik..

monolog ~ bkn xmahu. tapi blm masanya..errr..sila abaikan..

alien ~ huhuhu..

citah ~ trend kot..

aziekz said...

nmpak je ego tu...tp dlm hati suke gler,,hee...no benci2...nnt syg2.haha

KoQ said...

hahaha. no komen..

nasyrun nasyrun said...

koq - najwa latif?

KoQ said...

oh. jgn samakan wa dgn budak skolah tuh. haha..

nasyrun nasyrun said...

eh bukan kau suka ke. aritu masa frinjan aku tgk kau layan semcm je dia tu haha

KoQ said...

aku layan sbb nak hilangkan boring. haha

nasyrun nasyrun said...

cinta muka buku? haha

http://abdullahjones.blogspot.com/2011/07/maskara-29.html

penerangan yg sgt tepat utk najwa latif

KoQ said...

peh.beliau sgt berterus-terang..

nasyrun nasyrun said...

hahaha mmg betul apa.sila salahkan kakak najwa latif

KoQ said...

hahahaha. xtau. xtau. aku xamik port lagu dia. haha