Papan Iklan

Sunday, July 24, 2011

Hari Minggu Gua



Balik kampung. Yeay!

25 comments:

nasyrun said...

koq, kau tertinggal matahari

fathiahRAIHANA said...

setuju dgn orang atas nehhh
hihi

ORLANDO AHMAD said...

kuala pilah? kampong mana weyh?

cikbedahlaser said...

balik makan dian ko???
baru nk ajak balik mgu dopan...mgu dopan kan mantai

nizamsani said...

bye.

alien said...

takde awan~

KoQ said...

poknik ~ haha. gua dah edit

fathiah ~ hehe..dah tambah..

orlando ~ kuala johol

dik dah ~ saje melawat omak, pokok moktan n manggih. tapi xde yg berbuah. mggu dopan ado kojo..

nizam ~ dah balik klang..

alien ~ haha. dan tambah..

nasyrun said...

yeah dah ada matahari di sebalik bukit hahha

KoQ said...

hahahaha..mcm lukisan budak tadika..

nasyrun said...

padahal tak penah plak aku tgk matahari dalam posisi macam tu

KoQ said...

hahaha..ada..anggap je dah maghrib n matahari nak terbenam..(mmg sampai sana dah nak maghrib pun)..

nasyrun said...

oh mungkin kau kena snap gambar baru aku boleh percaya matahari ada di posisi celah bukit macam tu hehe

KoQ said...

hahahahaha...sila guna imaginasi anda untuk percaya..kehkehkeh..

nasyrun said...

dari kecik aku dah guna imajinasi aku mahu imejin tapi tetap nampak tak kena hehe. ok abaikan saja

KoQ said...

kehkehkeh....ko punye imejin tu lain sgt kot..

nasyrun said...

agaknya la haha

KoQ said...

sila imejin sbg kanak-kanak ribena..haha

nasyrun said...

aku suka minum ribena tapi aku bkn kanak2 so nak kira macam mana tu

KoQ said...

xpayak kira. ko berlagak je mcm bdk2 tadika. haha

nasyrun said...

tak boleh sebab muka aku terlalu matang untuk itu. MATANG! yeah

KoQ said...

MATANG?? hahaha. bukan TUA ke? haha..

nasyrun said...

tua=kawin. selagi belum kawin boleh mengaku belum tua hehe

KoQ said...

ceit. tak sedar diri. hehe

cikbedahlaser said...

joho byk mutan.. nk g la joho... aritu dian ado.. ni kuarga bolah abah nyo.. arini dian abih dah kot.. mutan ado laie.. doa2 la.. mgu depan ade lg

KoQ said...

wah..menarik. thn ni xmeraso lagi moktan sana, ari tu pun pak lang baik hati kasi dian.dapek la meraso sikit..huhu