Papan Iklan

Monday, July 25, 2011

Monday Blues

Mood hari ini.. Haha..

Bos cuti hari ni. Jadi, perangai agak setan. Hip-hip horeyy!!
En. Blabber. Ini adalah karakter saya pada hari ni.
(Sebenarnya, hari-hari macam ni)
Kehkehkehkeh..=P
Malas nak tag orang lain.
Jadi, kalau rajin. Sila lukis diri-sendiri dan ceritakan serba sedikit.
Peace yoowww!!


P/S: Oh ya. Tak reti lukis guna microsoft paint. Dan jugak tak reti nak lukis makwe bertudung. Huhu..

24 comments:

alien said...

hari ini ... Isnin?
kenapa aku igt selasa..
masalah betul..

KoQ said...

Hoh! ko biar betul...

alien said...

betul,
kalau hari bekerja setting hari aku macam terkedepan sehari.. tatau kenapa..
tapi bile hari minggu kembali normal..
adeh

nasyrun said...

kaki org bersila tu nampak macam donat. atau cakueh [macam tu ke ejanya]

KoQ said...

alien ~ haha...back to the future betul tuh..

poknik ~ kehkehkeh..xtau kenapa aku lukis bersila jadi gitu..lantak ler..

nasyrun said...

tere jugak kau lukis2 ni ye

KoQ said...

sikit-sikit je..skill xjadi..hehe

nasyrun said...

ok pe.lg tere dari aku

KoQ said...

hehehehe...aku rasa aku nak asah balik skill melukis nih..dah doblas tahun xpegang pensil dan lukis..

nasyrun said...

aku nak menulis dgn pen pun dah tunggang langgang sekarang haha

hanie said...

kahkahkah! pantas gila hapdet dekat blog. yg lain2 tu..tak nak up sekali ke? hhaha




yg bersila tu..mcm aunty anne's punya pretzel..hahahaha

nasyrun said...

ya macam pretzel. akhirnya ada org yg bg persamaan plg tepat. terima kasih cik

KoQ said...

hahaa..yg lain2 simpan buat khazanah..

errr...pretzel tu mende? haha

aziekz said...

heee..so cute...mmg slumber rock..

citahrudin said...

sorga ah...isnin pulak tu..pehh

nasyrun said...

http://kisbyto.blogspot.com/2011/04/national-pretzel-day.html

pretzel

KoQ said...

aziekz ~ hehe. mekasih..

citah ~ hah. tau xper..

poknik ~ pehh..mmg enak..

ORLANDO AHMAD said...

gua cuma mampu angguk tanda setuju

ORLANDO AHMAD said...

eh, gua pilah gak...

KoQ said...

haha..tu adalah kg mak bapak gua. tapi gua org ganu..lu mesti konpius. haha

pembaris said...

tak boleh nak bersila sehari dua ni..kaki cramp

KoQ said...

gua bersila atas kerusi je. haha..

ORLANDO AHMAD said...

owh... sama la... gua orang german...konpius tak?

KoQ said...

kalo german celup, wa percaya. haha