Papan Iklan

Monday, November 23, 2009

Cuti Sekolah

Sesi bergayut dengan cucu mak aku yang tahun depan masuk darjah 4.

Asyraf: Chik, cuti skoloh nih Chik balik dok?

Aku: Chik dok skoloh doh laaaa....

Asyraf: Owoh..dok ingat..Hehe..

Boleh pulak dia buat-buat lupa yang aku nih dah kerja.

11 comments:

~0~ said...

hahahaha...bagus btol anak buah ko tue...hahahhaha

acap said...

hahaha.
chik,rayo ni chik kelik dok??

Koyuki said...

ala kiut nye si asyraf ni

chik, balik la chik..

hehe~

Kejora Di Ufuk Timur said...

~O~:: lagi bagus bila bab bodek..huhu

acap:: rayo nih kelik laaa..haha

koyuki:: chik baliknya..tunggu je laa..haha

yg_indah said...

mesti ada sebab tu dia suruh balik.abis la duit chik dia.

Firol said...

rehat sekejap penat lelah....

Kejora Di Ufuk Timur said...

yg indah:: hoho...semestinya..mesti nak pau hp aku nak main game

firol:: mesin pun kena rehat apatah lagi kita manusia..(aku jeles dgn cikgu sbb byk cuti..huhuhu)

hans said...

dia lupa la tu
hahaha

puding roti said...

tak aci. nak cucu kpd mak kita jgk

nizamsani said...

comel.

Kejora Di Ufuk Timur said...

hans:: a'ahh..dia igt aku nih sebaya dia..hehe

puding:: awak kawin la cepat2 kasi mak awak cucu..hehehe =)

nizam:: dia tak comel, dia nakal..hehe