Papan Iklan

Monday, November 16, 2009

Tukar Status


Kawan-kawan yang dah selamat tukar status.

Selamat Pengantin Baru buat Mohd Fazeli Abu Bakar a.k.a Siam dan pasangannya Nur Syazwani Shahrir a.k.a Wanie. Semoga kekal bahagia dunia dan akhirat.

Kedua-dua mempelai ni adalah kawan aku masa belajar KMP dan KUSTEM dulu. Macam ni lah lagak dan gaya kami bila meraikan hari bahagia kawan-kawan. Tak sah kalau tak lepak kat rumah pengantin 3-4 jam sampai khemah nak roboh pun tak reti-reti nak balik juga. Al-maklumlah, reunion tak rasmi. Yang pastinya, gambar kami lagi banyak dari gambar pengantin. Sebab itulah kami digelar GMDSS atau Geng Maritim Di Sana-Sini.

P/S: GMDSS is known as The General Maritime Distress And Safety System. Ntah idea sapa yang tukar jadi Geng Maritim Di Sana-Sini tu, aku pun tak tau. Hahaha...

9 comments:

Boneka tak sakit said...

hehe.. aku senyum je

~0~ said...

mesti kau punye idea kan kejora...hahahahah

yg_indah said...

oo kustem.aku penah jumpa budak2 kelanasiswa laut kustem dulu.tapi aku xigt nama diaorang.

puding roti said...

smart gambo

Kejora Di Ufuk Timur said...

boneka: hehe

~0~: bukan aku..aku xigt sape..huhu

yg indah: kelana? geng pengakap ke?

puding: terima kasih..=)

Clark Pett said...

Ni member2 ko ke?hensem2 mamat kt belakang tu kan?haha

yg_indah said...

a'a pengakap laut

aremierulez/Amirul said...

hahaha..
jahanam majlis kawin member kau ni...

Kejora Di Ufuk Timur said...

pett: hahaha...mamat belakang yg mana hensem? lalallaa

yg indah: oooo...ko pun geng pengakap la ek?

amirul: memang rosak apabila diserbu oleh GMDSS..hehe