Papan Iklan

Tuesday, November 3, 2009

Imaginasi Aku Yang Hampeh

Bayangkan...
Kamu dalam perjalanan pulang dari majlis kenduri kahwin atau pun tahlil atau yang sama waktu dengannya.
Kamu hanya berbaju kurung, berkebaya, berkain batik atau berkain pelikat saja.
Tiba-tiba, kawan-kawan kamu mengemukakan idea gila untuk singgah sebentar di Genting Highlands.
Mula-mula sekadar mahu lepak-lepak saja tetapi melihat permainan-permainan yang mencabar membuatkan kamu ingin mencuba kesemuanya.
Rollercoster, spaceshop, spiderman, buai pusing-pusing dan lain-lain yang agak esktrem.
Apa akan jadi jika kamu main semua permainan itu sampai tak ingat dunia hanya berpakaian sebegitu?
Boleh ke? Selamat ke?

*** Otak aku dah tak boleh pikir secara rasional sekarang nih..huhuhu

11 comments:

Koyuki said...

eh best ape main semua tu berbaju kurung

suke2..

pastu naik merry go round..ada can nak terselak kain..terbang2

hahahaha~

puding roti said...

kita pnah main yg mcm tukul kt funfair pakai bj kurung sbb dulu g mn2 kita pakai baju kurung. tp terpaksa pegang kain masa benda tukul tu berpusing kepala dok bawah kaki kat atas. tp kwn kita kata dia rasa mcm nk mati naik menda tu. lps tu kita jd penakut n tak naik dh benda2 mcm tu lps pakcik teksi kata kalo org bagi seribu pun dia tak nak naik sbb bahaya gila.

[fuh panjangnya komen. patutnya kita bt entri br. heh]

acap said...

bkain pelikat?
tak berbaju?
taknak laa.
sejukkk

~0~ said...

selamba beb....hahahha

pastu wat cam pakai cawat takut terselak...ala cam nak panjat pokok kelapa...hahahha

Kejora Di Ufuk Timur said...

koyuki - seksi wooo...hahahaha

puding - hehehe...itulah motif entri ini

acap - pakai baju melayu n kain pelikat sejuk x kat Genting?

~0~ - macam hero Tamil..wakakakaka..

acap said...

nyaman juga.
naik pulak roleer koster.
mau terebang kain

Firol said...

Hang Tuah hidup mesti dia syiorr punya..

takkan melayu hilang di dunia yang hang praktikkan

dewajiwa said...

jadi,
lain kali kalau berbaju kurung, berkebaya, berkain batik atau berkain pelikat..sila bawak pakaian spare. terutama kalau keluar dengan kawan2 gila. hehe.

Kejora Di Ufuk Timur said...

acap ~ hehehe...silap2 jadi supemen..

firol ~ xtakkan melayu hilang didunia..huhu

dewajiwa ~ betol2...mcm2 bleh jadi kalo kuar dgn mbr2 yg kepala gile2 nih..

acap said...

tp..
mau beku gak alat kelamin.
kalo pegi genting pkai kain.

Kejora Di Ufuk Timur said...

acap ~ muahahahaha..pakailah pakaian yg buat ko rasa selesa..huiihh..tinggi betol imaginasi kamu..